Fiiiint!

Jaaaa det blev så himla fint här hemma igår. :)
Va och köpte nya gardiner och sängkläder.
Mycket ljusare och frächare blev det.
Plus att vi köpte spegel in till toan så nu ser de as bra ut där inne.
Bara garderober som saknas där nu.
Fasen så bra de kommer bli när vi är klara. :)
Ska kolla när Jonas kommer hem sen om vi ska möblera om då...
Blev så mycke annat igår så de hanns inte med...
Tog as lång tid att fixa gardinerna bara....
mäta o sen strycka o lägga upp dom o sen strycka igen o sen hänga dom. haha
Sen plantera jag om den stora blomman med. :D
Blev så himla bra!
Vi va fan skit duktiga här igår. :D

Fortfarande tomt utan tvn i sovrummet... Men de gör inget...
Är så nöjd med nya sängkläderna så man hinner inte tänka på tvn :D
Blev ljusa sngkläder så nu ser det större o rymligare ut där inne. :D

Idag gjorde jag något skoj. :)
Fast jag kan inte avslöja va det är för jag vet inte om de kommit fram ännu eller om de gör det.
Hahaha hoppas han blir glad i alla fall. :D

Yeah yeah, nu ska jag väl göra ingenting igen hahaha.

Älskling, tack flr massagen o det varma badet igår. :D
De satt verkligen fint. :D

You and me forever! My baby love!

Kommentarer
Postat av: mia

Va mysigt de låter att fixa o grejja hemma! Låter som ni har en kanon fin lägenhet!
kramar

2008-02-21 @ 12:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0