Heeeeeeeej

Nu är det fredag igen :) najs najs.

Jag ringde på ett jobb igår, jag ska på arbetsintervju på lördag :)
Så himla najs... skulle va skoj om man kunde få det...
Annars så ringde det till Anders igår och nu har han fått jobb.
GRATTIS VÄNNEN!

Annars så skulle jag överraska Jonas igår o skicka blommor till honom på jobbet...
Jag visste ju att han sluta halv 4...
Men neeeeeej då kommer han hem till halv 3....
5 min efter att han kommit ringder vakten på banken o säger att han fårr blommor...
:( Lite ledsen vart jag faktiskt.. Skulle ju överraska honom. :S
Hoppas blommorna lever idag när han kom till jobbet.
Han kanske har glömt dom :S

Annars så ska johanna hyra min lägenhet nu i några månader....
Kul att man kan hjälpa till på något sätt. :)

Jonas jag älskar dig ska du veta!
Ses ikväll när du kommer hem...

Igår möblerades de om här. :)
Blev mycket större än innan...
Mer plats att röra sig på :)
Nu är det bara resten som ska  fixas...
Ställa allt på sin plats....
Frågan är bara var. hahaha.
Aja de löser sig :)

Håll tummarna för mig imorn nu så jag får jobbet! okej? :D

Puss puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0