Im back

Jahahahahah nu är man här igen då...
Sitter ett gäng här hemma o glor... ska ut o käka snart tror jag...

Kan inte riktigt släppa de med att ja fått jobb.
Känns så otroligt skönt. :D

Annars så blir det att åka en sväng till Flen på måndag...
Måste lämns nyckeln till johanna o sen måste jag fixa bland mina grejs så hon får plats.
Sen hoppas jag på att jonas kan komma o hämta mig... behöver ju lite grejer me mig hit.
Jobbigt att släpa skiten på tåget....

Men nehee nej detta duger ju kanske inte.... Va ska man göra?
Gå kanske? Mmm snart så...
Ta en öl o fira lite. :D

Men ja ja då fyller man snart åxå... Fest nästa helg???? Hoppas på de :D

Neh skiter i detta.
Ha de gött Puss puss

Kommentarer
Postat av: Nea

Hej,hoppas det gick bra att jobba idag..kommer du till Flen på måndag,el när vill du bli firad,har ju ej blivit bjuden,hehe.. Ha det bra,kram

2008-02-26 @ 19:41:58
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0