Lägenheten uppsagd

Japps, jag ringde idag o sa upp den. Så nu ska jag bara skriva på kontraktet och skicka det till Inga så skickar hon tillbaka den sen.

Annars så jobbade jag igår. :)
Gick faktiskt ganska bra...
Så för ett tag sen så va jag nere för att se hur vi skulle göra nu då...
Så nu ska jag få gå bredvid lilian i en vecka o sen köra själv. :D
Så jag ska börja på onsdag.

Annars så kommer de en kille hit sen o ska kolla lägenheten....
Hoppas han gillar den o att vi gillar hans... annars blir de inge byte hehe.

Och imorn kommer nån annan o kollar BMWn åxå...
Hoppas han tar den så Jonas kan plocka fram TTn. :D

Annars så är de bara några dagar kvar tills jag fyller.
Inget att fira egentligen...
Men blir väl fest på lördag i alla fall.
Sen får vi se hur jag gör på måndag.
Ska kolla med Jonas om han kan ta ledigt på tisdag och följa med till gyn.
Ska ju på återkoll efter aborten.
Så kanske vi kan åka till Flen på måndag när jonas slutat jobba så får man väl fira lite där med.
Men de beror på om jonas måste jobba eller inte... de fixar sig alltid.
Men men...

Obehagligt samtal... men vi ska lösa detta. Måste lösa det åxå...
Får ta en dag i taget och hjälpas åt.

Men nu ska jag dricka kaffe o sen ska jag fixa de sista innan killen kommer o kollar.

Ha det bra o ta hand om varandra, man vet aldrig vad som händer.

Älskar dig Mamma! Pussar din flicka!

Kommentarer
Postat av: Nea

Hej,ja ska du fortsätta jobba får du ju avsluta skolan,kolla att du inte behöver låna mer av csn mer än du behöver,för du blir ju återbetalningsskyldig så fort du får inkomst.. onödigt att låna när du inte går i skola..
Ja, hör av dig när du är i Flen så vi kan träffa dig! Kram

2008-02-27 @ 12:54:56
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet
Postat av: mia

Låter som du har fullt upp! :D
Hoppas allt går bra på gyn..
O lycka tillmed jobbet!
kramar

2008-02-29 @ 10:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0