Oj oj oj

Vad jag saknar dig!
Men vi ses ju snart hihi.

Annars ska jag upp till skolan senare och prata med solvej...
Ska fixa om lite grejer.

Och idag fyller min lilla prinsessa 3 år. :)
Grattis stora tjejen! Många Pussar från din stolta syster!

Jonas! Du betyder så himla mycket för mig!
Jag är så lycklig och glad hela tiden!
Jag kan inte fatta att jag haft sån tur att fått träffa dig!
Men är så glad för att jag gjort det!
Vi har inte varit tillsammans så länge ännu,
men känns verkligen bra med dig!
Du är verkligen älskad gubben, glöm aldrig det!
Min lilla snusmumrik. hihi.

Ses snart då!
Pussar från din lilla flicka, idag imorgon och föralltid!
@-->-->---     <3

Kommentarer
Postat av: mia

Va kul o höra att kärleken växer :D
Grattis lr vad man ska säga ;)
kramar

2008-02-06 @ 20:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0