Stora tankar i mitt lilla huvud! :D

Denna är bara till Jonas!

En känsla så underbar inom mig är,
allt tackvare den jag håller kär.
Jonas Blom, den vackraste på denna jord.
Mina känslor kan ej beskrivas i ord.
Han är det bästa som mig nånsin hänt.
Det är så skönt att känna något okänt.
Killen som jag håller så kär, 'har lärt mig vad kärlek innebär.
Han får mig att le när ingen annan ler,
han får mig att se sånt som ingen annan ser.
Han ger mig styrka att fortsätta leva.
Jag behöver inte längre efter kärlek treva.
Han är min stjärna om natten, vågen i mitt vatten,
solen om dagen, mitt stora pirr i magen.
Jag är säker på att vad som än händer,
så vet jag att gud aldrig en finare ängel mig sänder.
Som en vind in i mitt liv du kom,
och att jag älskar dig hoppas jag du vet om!
Snälla lämna inte mitt hjärta kallt,
för du för mig betyder allt.
Jag vill inte orsaka någon smärta,
för det gör så ont i ens hjärta.
Så snälla glöm ej mig,
för jag vill verkligen leva mitt liv med dig!

Med all min kärlek// DIN Helena, Idag, imorgon och föralltid. <3

Kommentarer
Postat av: mia

va fint! tänk om en annan också kunda va så poetisk (:
kramar

2008-02-21 @ 12:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0