1 vecka kvar

Om en vecka vid denna tid så ligger vi kvar i sängen en sista gång på 3 veckor. Ska bli så underbart skönt att kliva upp och veta att vi ska åka bort! Vid 12.00-12.30 kommer vi röra oss mot centralen för att ta tåget till Arlanda. Måste checka in vid 2... Sen 15.55 lyfter vi :D Landar först nere i München och blir där i ca 1.5 timma... sen lyfter vi igen och landar i Athen vid 00.00 va. :D Oj oj, va jag längtar.

Igår gick Angelica och jag ner på stan efter jobbet... va ute efter lite sommar klänningar att ha med mig... Men den ena som jag köpte ska jag nog lämna tillbaka... den satt inte alls så bra som jag trodde. Men men.
Sen gick vi o tog oss en kall öl :) Så himla gott i värmen. Så kom ju Jenny åxå :) Blev några till sen mat för oss när Anki va tvungen att åka. Sen gick jag faktiskt hem och sov. Har sovit från 22.00 ca tills jag vaknade 1000 gånger pga att de va varmt... Aja, jobba snart, anki ville byta så jag slapp jobba kväll. :D Blev ingen kväll för mig denna vecka. Bara öppningar :) Yeah!!!
Neh, nu drog ja... Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0