10 dagar kvar

Grekland here we come! Snart jävlar så kommer vi :) wooohoooo!
Jobbar idag, börjar 8... har de ganska skönt denna vecka... skulle stänga imorn och på lördag egentligen, men angelica ringde igår och ville byta så jag öppnar imorn ist, säger man ju inte alls nej till :)
Igår va jag ledig, och jonas kom hem tidigt :) Blev att ligga på innergården och sola sen tvätta... Åkte även in till Sickla för att Jonas skulle kolla synen, blev tillslut brillor för han :D Skulle behöva ta tag i de där själv åxå, men får bli efter semestern... aja, nehe. Hittade ett par skiiiit snygga skor, ville verkligen ha dom.... men neh fick inte bli så... Jonas däremot shoppade loss som bara den igår... Men aja...
Idag ska han ut till järfälla (?) för att få hypnos mot sin lilla stammning.... inte så farlig, men hanj stör sig på de... Hoppas de hjälper då... Annars så tror jag inte de händer så mycket!

Vem vill sponsra mig med 350 kr till skorna? :P

XoXo Helena

Kommentarer
Postat av: Nea

Var du inte o kolla synen?Trodde Jonas skulle hjälpa till med brillor åt dig?Du får säga ifrån.ur länge blir ni borta?Blir tomt här i Sverige utan dig,puss o kram

2009-06-24 @ 09:40:05
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0