13 dagar kvar

Äntligen nere under 2 veckor. :) ja jag vet de är ju bara med 1 dag... men då vet man att det är nära. :) Denna vecka kommer gå så himla fort, jobbar alla dagar utom tisdag! Tack för det :) Precis vad jag ville. :D
Helgen har varit kanon. :) Vi hade det super bra på Grinda. Jag gjorde mig en krans, och vi spela kubb och grilla, drack, dansa runt stången ja allt. :) Tack för den dagen ;) Blev även ett riktigt åskväder med spöregn. Jisses vilka knallar det kom, men de gick över direkt igen :) Men de va mysigt :D

För er som jag inte berättat det för så har Jonas äntligen fått nytt jobb.:) Han ska jobba som signlateckniker (?) åt banverket :) Grattis till dig gubben, jag visste att du skulle klara det :) Värst är utbildningen som han ska få åka på... den ligger nere i skåne och är ½ år långt. :S Hur kul är det då? Ursh, vill inte ens tänka på det.

Nehe neh, jobba snart så kanske dags att bli klar då. :) Skriver senare :)

Kommentarer
Postat av: Nea

Grattis Jonas till nya jobbet!Spännande,var i skåne?Ska han bo där då?Hoppas han får utbildningen betald?Här ska jag jobba sista natten nu,är lite sliten,men va gör man inte för extra pengar,behöver dom så väl nu..

Kram

2009-06-21 @ 16:08:21
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0