16 dagar kvar

Oj oj, på lördag är de 2 veckor kvar bara :) De kommer gå fort :) helt underbart ska de bli :)

Imorn är det Midsommar och vi kommer ta båten till Grinda... Hoppas vädret inte blir allt för illa... Men enligt sjörapporten skulle de va fint väder. :D eller iaf uppehåll. :D
Idag fick jag lov att stänga tidigare :) tack chefen :D Sen är de stängt hela midsommar och öppet på söndag igen.

Annars så skulle jag va ledig igår, men va snäll och gav bort min lediga dag till lilla Angelica som inte mådde så bra. Tur de löste sig för henne iaf... Så jag jobbade. :) Gjorde de mycket för min egen skull åxå, behöver lite extra timmar. Kommer inte få ihop allt annars. Har redan pratat med Froyini lite om lönen denna månad och hon va så snäll och gick med på vad jag ville. :D Tack.
har varit ganska trött på henne ett tag nu... men efter att hon berätta att de kommer komma in en ny tjej och jobba som även ska bliu delägare och ny chef för oss så har hon blivit så himla mycket bättre. :) Så skönt faktiskt.

nehee neh, igår klippte jag mig. Eller ja, Fia gjorde de :) Blev jätte bra :D Så nu behöver ja inte va rädd för att håret ska ramla av när vi är i Grekland. :D Va slitet o jävligt, så de va verkligen på sin plats att ta bort skiten. :D tack snälla söta för hjälpen :D

nehee nej detta duger inte, måste göra mig klar för jobbet snart så nu avslutar jag här.

Trevlig Midsommar och åk inte ut på vägarna!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0