18 dagar kvar

wiiiiiii de närmar sig med stormsteg :) Va de ska bli skönt. :)

Annars så va jag ju nere i flen i lördags. Blev en hel del drickande och massor med skratt... även lite tårar, men dom är nu torkade. :) Vi hade så himla roligt... t.o.m mamma blev lite på lyset hahah. De va på tiden de :P
Jonas min prins kom och rädda mig, han åkte hela vägen ner och hämta mig :) Tack så jätte mycket gubben!

Och tack er alla andra som var med och förgyllde kvällen/dagen :)

Idag är det jobb so9m står på schemat... Börjar 15 idag...

Neh nu ska jag drömma vidare om resan :D

XoXo Helena

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hm,får jag plats i handbagaget,snälla,snälla...

Spännande,vill oxå ut o resa,kram

2009-06-16 @ 20:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0