23 dagar kvar

Alltså, på riktigt nu... de är verkligen inte lång tid kvar tills vi ska åka. :) På lördag är de bara 3 veckor kvar :) Helt sjukt. Är snart ett halv år sen vi bokade...
På tal om halv år... Jonas och jag firar 1 ½ år dagen när vi kommer ner. :) Hur fint är inte de då? Tiden har gått så fort här i huvudstaden hehe.

Blev väckt halv 8 idag av Angelica som missat sin buss till jobbet, så jag fick gå upp och gå ner och öppna. Fick faktiskt åka med Jonas ner. :) Tack loverboy :) Så efter ca 1,5 timma så fick jag gå hem igen... Fast om Angelica fått som hon velat hade jag fått stanna, men icke då :) Hahaha, ja gick hem o börja tvätta ist. :) Ska snart gå ner och hämta den sen tillbaka till jobbet. Stänger ikväll, så de blir några extra timmar för mig. :) Tack för de, :)

Nehe neh... detta dög visst inte hörde jag.
Ses i flen på Lördag??? hell yeah!

Nea: Klart du ska packas ner i en väska. hehe. eller så bokar ni åxå resa och följer med och firar :) Wooohoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0