24 dagar kvar

Åh snart nere i under 3 veckor. :) Känns underbart!!!!

Jahaaa, igår började sökandet efter nästa års resa. Jonas fyller ju 30 år då så vi ska åka lite längre bort.
Har börja titta på Thailand :) Nice ha? Frågan är ju vart i Thailand man ska åka, och om man ska åka på egen hand eller charter... Vilken är att föredra? Ni som kanske läser här kan väl sticka in ett litet tips tack :)

idag är jag ledig, ska kolla tvättstugan och så ska jag städa undan. Rensa bort en massa tänkte jag. :) Nån som vill hjälpa mig? ;)

Nehe neh... kolla vidare på thailandsresor då. :)

XoXo Helena

Jonas, du är så underbar! Du är så vacker! Du är den finaste på denna jord! Finns inga ord som beskriver mina känslor för dig! Men de bästa försöket blir:  Jag Älskar Dig!

Kommentarer
Postat av: Nea

Hm,blir lite avis,Thailand låter häftigt.O kan ni ta bara flyg till Aten,så ser jag väl inget hinder för ta en flygstol ner till Bangkok el Phuket.De brukar ju stå med taxi vid flygplatserna med skyltar med hotell. Detfixar ni säkert! Jag kan packa ner mig i en liten väska,såjag får hänga på,haha,kramiz

2009-06-11 @ 08:12:50
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0