28 dagar kvar

Vet ni hur konstigt de känns att vakna idag? Jag är ledig.... min första lördag på 13 helger, jag är ledig. :S
Ska ut till Tyresö idag till Jonas bror o familj. Vet inte vad vi ska hitta på. Men de ska bli trevligt.
Igår skrev jag att jag bara skulle jobba 5 timmar, måste ändra de där till 7 timmar hahaha.

Ikväll ska vi kolla fotboll. Ska dricka lite öl till de, Och jag skulle köpa öl till alla idag va de tänkt eftersom alla andra jobbar. Men så igår när ja la in salladen i kylen så kom ja på att de är röd dag idag... så stressad som tusan blev jag. Fick åka direkt efter jobbet till klaraberg... snacka om tungt de blev. :S Köpte till 4 pers liksom. :S

Efter de så åkte vi hem och skulle gå och käka. Blev god mat på Zula steakhouse, Mumsigt mumsigt!

Nehe, dricka kaffet sen köra ut till tyresö... ska jag köra eller inte? Vågar jag verkligen? Får se. :P

Idag får vi inte heller glömma... Om vår käre Farfar levde idag skulle han ha fyllt 70 år. Grattis till dig i alla fall... Du är saknad ska du veta! :)

Over ´n out XoXo Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0