29 dagar kvar

Mindre än en månad tills vi åker på semestern. men de häner lite grejer innan de faktiskt. :)
Idag t.ex har vi varit tillsammans i 1 år och 5 månader. Snart är det midsommar och då åker vi över till Grinda och firar det där. :) Dricka o grilla o spela massa roliga utespel. Men, så måste det förstås finnas ett MEN... Vi lär bara varra 4 st som åker över, nån som ska med? Båten går 9:15 på morgonen.:)

Nehe, igår va Daniela o Havanna här. Åkte ut till dom och hjälpte henne med allt som skulle med, sen åkte vi till BVC sen hit. :) Havanna snodde ja direkt när dom kom hit :) hihi, så himla underbar den där skruttan. :) Åkte sen till Ikea och köpte lite smått. Jonas fick en data kudde o daniela ett data bord och jag nå doft påse. :) Alltid samma sak, köper inget till mig själv. :) Men ärsh de gör inget!

Js ja, nu ska jag dricka mér kaffe, vika jobbtvätten och göra mig klar inför mitt låååååånga jobbpass. :) NOT! Ca 5 timmar idag bara :) Tackar!!!!!!

Jonas, du är helt fantastisk!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nea

Grattis på er dag! Jag vill oxå till Ikea,lär behöva säng o soffbord.. Kramiz

2009-06-05 @ 19:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0