5 dagar kvar

Så där ja, har jobbat i helgen, fast har fått sluta tidigt båda dagarna :) Skönt som fan, från att jag skulle stänga 2 kvällar förra veckan, blev de ingen :) Wooohooo :) så himla najs.

Ja ja, Jonas är på hälsoundersökning för det nya jobbet. Han va ganska nervös då dom tar prover på alkoholen o droger o en massa. Droger tar han ju absolut inte, men han dricker ju liksom. Aja... Hoppas det går bra för honom i alla fall. Håller tummarna. :)

Idag jobbar jag kväll (16-21). Ska hinna med lite saker innan tänkte jag... gå till banken, gå och lämna tillbaka en klänning som ja köpte... sen ska jag köpa nått som heter coolook. En påste typ som är vattentät... måste ha sånt med oss ner.

Annars så sitter jag nu och skriver upp alla adresser som jag ska skicka kort till... Vem har jag missat? Ingen vet jag, men om nån vill ha ett kort så lämna en kommentar :P

Nu ska jag dricka upp kaffet, vänta på Jonas, duscha och sen dra ner på stan. Hänga med? Wiii!

ha de fint!

Kommentarer
Postat av: Nea

Hm,vill ha vykort! Skicka gärna till Lenalis med så blir hon glad,hon frågar efter dig nästan varje gång vi pratas vid..Kramiz

2009-06-29 @ 14:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0