9 dagar kvar

Igår när jag kom till jobbet kom jag till ett rent helvete... De va saker överallt, hela kontoret va nere typ och de va massa saker på köksgolvet... Då har vi haft inbrott på natten... Vart skapligt ställd... Sånt är man ju inte berädd på fast man egentligen är de... Aja... städade undan de viktigaste och så sen satte ja igång med de som skulle göras... Fast man hade ju tappat fokus helt.. Men men ja ja...

Ska snart till jobbet igen, tror inte jag kommer mötas av den synen idag i alla fall. :)

Igår efter jobbet så åkte vi till Tyresö.... Följde med Jonas mamma o Perre för att kolla ett radhus... Va ganska fint, skulle själv kunna tänka mig bo där. Mysigt :)
Sen gick vi förbi Patrik o rebecca o snodde glass o kaffe. :)

Ja ja, idag ska jag gå o kolla skor... Hoppas dom finns dom som jag vill ha... annars fanns de fler i typ samma modell :) Woohoo!

nehe, snart säger vi bye bye till sverige, o fan va jag ska njuta... 3 veckor i Grekland säger man inte direkt nej till :) YEAH!!!! Så på lördag nästa vecka så drar vi :)

Nehe, nu måste ja ta på mig! Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Nea

Jo,ska sluta blogga,men finns ju på facebook...Ja,inbrott är ej kul,var själv med om det hemma hos oss när jag var 15 år,tyvärr tog dom då personliga saker,det var nog värst,ha det bra,kram

2009-06-26 @ 18:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0