BM idag

Klockan 11 idag ska jag vara hos barnmorskan igen. Fortsätta prata om det vi prata om sist och sen allt standard som ska göras. Lyssna på hjärtat och mäta SF-måttet, ta prover o sånt. Antar att vi ska boka in ny tid för prover av mitt hormonvärde åxå. Tror vi ska göra det idag i alla fall. Har varit lite slarvig med både den medicinen och järntabletterna. :S Men försöker komma ihåg i alla fall :)

Så idag är jag ledig, ska bli skönt. hehe. Är ledig imorn och på fredag med. Så imorn kommer Stina och Casper över så ska vi ta en promenad med MIN vagn :) Så ska vi ta oss nått att äta här med sen :) Ska bli mysigt!
 Jonas åker till Ängelholm idag. Taxin kommer 16.25 och hämtar han, sen kommer han hem sent på Torsdag kväll igen. Kommer så klart va ensamt utan honom o ja kommer sakna ihjäl mig. Men men bara gört :P

Annars vet ja inte vad veckan bjuder på, ska jobba ons-tors och lör-sön. Så under den tiden händer de inte mycke hahah.

nehe, här blir de nog inte mer skrivet. Glo vidare nånstans ist :P See ya!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0