det såg bra ut

Idag var det besök hos BM på schemat. Det såg bra ut, SF-måtet va 33 (dock i sammandragning, då de aldrig släppte fast ja både kissa och låg lääänge) hjärtljudet va 133 denna gång. Fick provrör med mig hem som ja ska kissa lite i och lämna in imorn. Hon ville att jag skulle lämna ett prov eftersom jag hade sammandagningar heeeeela tiden hos henne. Vill ju gärna inte att det är nått galet. Ska även lämna in nya blodprover nästa vecka. Ska dit en stund innan föräldrautbildningen börjar på tisdag och ta dom. Hoppas det blivit lite bättre. Har vart lite slarvig med både Levaxinet och Niferexet, men Niferexet gjorde inget sa hon, bara jag tar det nån gång, medans den andra så klart är viktig. Vill ju inte få nå skit i sköldköteln, så kanske dags att noga ta allt.

Ja ja, Jonas har både åkt och kommit fram till Ängelholm nu. Gjorde lite mat till oss innan han åkte. Hann även med att städa och diska, blev dock att ja fick göra allt själv fast han va hemma. *GRRR*
Ryggen mår ju efter det kan jag lova, men har lovat mig själv att under dessa dagar när Jonas är borta så ska jag bara bry mig om mig själv och ta det lugnt. MÅSTE göra det nu, de kan snart va för sent.

Nehe, de här duger kanske inte. Kollar Familjen Annorlunda samtidigt som ja sitter här, men ska nog stänga datorn o lägga mig ner, ryggen skriker efter det. :P

Kommentarer
Postat av: Anna

Varför tar du Levaxine? Vad är det till för? Skönt att allt såg bra ut. Varför trodde hon du hade samandragningar hela tiden då, kunde det bero på något speciellt? jag ska dit på torsdag igen.. var där sist när jag var i vecka 24 (så det blev ett långt glapp nu under julveckorna.. men men)

2010-01-11 @ 20:43:04
URL: http://www.annasvardagsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0