Jisses vad tiden går fort men samtidigt sakta

Oj oj, i torsdags var Vincent redan 1 vecka gammal. Hur fort har tiden gått egentligen?
Han är fortfarande kvar på Neonatalen, och vi vet inte när han får komma hem ännu.
Nu är det så olyckligt att jag blev magsjuk igår natt och fick åka hem :( Så fick inte vara med min prins varken igår eller idag :( Känns jäääävligt jobbigt. Vi som skulle tragla med amningen o så kommer detta :( BLÄ säger jag bara. Men imorn äntligen får jag träffa honom igen.
Han mår fortfarande lika bra och han växer på, hoppas jag i alla fall. Han gjorde det sist jag va uppe i alla fall, hoppas han gjort det nu också. Ska kolla hans papper imorn och se hans vikt och allt.

Igår låg jag bara på soffan, fanns ingen ork till något annat, idag har jag gjort nästan samma sak. Städade undan lite innan jag fick besök av pappa och nea. Fick så fina kläder till Vincent och ett jätte gulligt armband till mig :) Visade alla filmer och bilder på Vincent med.
Nu är jag tillbaka på soffan igen och väntar på att den stolta pappan ska komma hem så vi kan få i oss lite mat. Han är nämligen uppe hos sin son och matar han och myser lite.

Men det här får va nog för idag, hör av mig en annan dag när jag vet mer :)

Så på återseende!!!!

Kommentarer
Postat av: stina

hoppas han får komma hem snart!!

vill träffa honom, som säkert många andra också vill :P hehehe

2010-02-01 @ 08:46:04
Postat av: Nea

Tack själv,kul att se dig, hoppas prinsen får komma hem snart, så styvmormor får pussa på han:-) Du vet du kan ringa mig när du vill, Kramiz

2010-02-02 @ 15:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0