Lugna gatan

Gah, de är ganska tråkigt att bara va hemma. Nu speciellt när jag är tillsagd att inte hålla på för mycket. Jag vågar inte riktigt göra något som är tungt, så som städ o sånt. Skulle behövas, men tänk om ja gör något dumt?

Känner lite mensvärk ibland, dock inget regelbundet eller något som gör jätte ont. Så vi hoppas bebisen vill vara kvar en stund till :)

Igår var vi över hos Daniela och låna massa bebis saker :) Fick ligga kvar i bilen eftersom de redan är fullt här hemma. Men får nog ta upp det sen idag i alla fall, för imorn ska bilen in på verkstaden igen.

Ja ja, Pelle kommer hit idag med och ska klippa mig :) Woohooo! Blir någon lite roligare/rockigare frisyr tror jag. Nu behöver jag ju inte tänka på att det ska gå och sätta upp det för jobbet. :) Ska bli kul, kan sluta hur som hellst :)

Har lite funderingar kring Babyshowern som jag ska ha... Vet inte om jag ska ha den längre. Känner inte att varken orken eller ekonomin infinner sig just nu. Får ju knappt nån lön nu eftersom jag blev sjukskriven :S Ja ja, får överlägga med vännerna så får vi se :)

Nu ska jag väl göra nått annat, ta nått att äta kanske, och ta en dusch :)

Kommentarer
Postat av: Nea

Jag kommer iallafall, så det så! Mår skit just nu, men vi kan ta det sen. Låter tråkigt med ditt andra tillägg, men du måste säga ifrån o man ska inte hjälpa till, man ska hjälpas åt! Har min mamma sagt, annars kan det va... eller? Tydligen är jag bara en bitch som ställer krav o ska acceptera saker o ting medan han ska kunna bete sig hursom helst?

Nej väx upp och bli vuxen!!

Du kan det här! Du fixar det här. Jag tror på dig, puss på magen

2010-01-20 @ 19:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0