Men vadå?

Ursäkta mig men är de okej att bete sig hur som hellst eller? Nog för att man kan stå ut med mycket o så, men vissa saker tycker ja inte att man gör bara.
Jag är as irriterad och ledsen just nu, men NEJ ja kommer inte säga mer än så. Och även om nån frågar så kommer ja inte säga vad de egentligen handlar om.
Ibland kan ja tycka att det är skönt att skriva av mig utan att folk ska behöva lägga sig i o fråga en massa, speciellt när man ber om att inte bli tillfrågad efter.
Kan tycka de är skönt att få klaga av mig utan att folk klagar för de. För de är faktiskt MIN blogg och i den skriver jag precis va jag vill.
Och just nu känner jag bara för att spy skit alltså. Vissa saker som skulle bli så himla mycket bättre o de skulles ställas upp med saker o ting från höger o vänster, men inte ett jävla skit av de har jag sett nånstans ifrån.
Jag är sjukskriven o ska få hjälp hemma för att inte förlossningen ska starta, neh men va ovanligt att ja får göra allt ändå. Inte fan hjälper han till. INGEN kommentar till detta tack!!!!
De ända svaret man får är att han är så himla trött hela tiden, han gör si o han gör så. Jo men ursäkta vill han ha ett sjukt barn pga prematur förlossning? VA VA VA????????????
Neh just de, men inte fan hjälper han till.
Är ganska less på precis allt just nu. Orkar inget men vill massor. Men kan inget göra åt saken. Ända uppmuntran man får är när man säger att man inte vill följa med på krogen eller nått. Då är de sann glädje man möts med. Inte ens ett litet försök till att få mig att följa med. BARA lycka! tack för den liksom, så kul va de liksom.

Men skitsamma, ja kommer inte svara på frågor om va som står på, så bespara er dessa. TACK!

Kommentarer
Postat av: sicka

Hej hopp....



Hörde att lillkillen tittat ut..

Hoppas allt e bra så gott de går.

Sj fick ja Robin 6 veckor för tidigt o inge fel på honom alls... Förutom att han är släkt me mig o lika knasig såklart..

Puss på er alla o lycka till med det lilla livet..

bamsekramen // sicka

2010-01-21 @ 13:38:17
URL: http://metrobloggen.se/gumsan
Postat av: Anna

GRATTIS :D Hoppas hela familjen mår bra :) och att förlossningen gick fint! Gud så underbart! Många lyckoönskningar från mig! Kramar

2010-01-21 @ 17:45:27
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com
Postat av: Nea

Hoppas ni har det bra på sjukan, inte kul ligga där, jag vet, men bara Vincent har det bra så.. Kommer upp när du orkar o kan, tänkte röja lägenheten samt fixa fram spjälsäng mm, du hjälpte ju mig.. Ha det nu så gott, kram på er alla

Mirjam o Samuel hälsar med

Puss

2010-01-21 @ 18:14:04
Postat av: Anonym

Grattis till vincent (var de va)

Såg på någons blogg att du hade fått.

2010-01-21 @ 19:32:41
Postat av: Carro, Casper´s mamma

Grattis till lilla pojken! =) Hoppas ni mår bra och allt har gått fint.

2010-01-22 @ 09:08:29
URL: http://morsanochtregrabbar.blogg.se/
Postat av: h.

Sv: Ja det kan jag tänka mig, men jag längtar för att jag vill ha lillen hos oss NU och för att jag vet att man oavsett vad måste genomlida förlossningen på ett eller annat sätt. Förhoppningsvis kommer vi in i tid, så jag får mina bedövningar och smärtlindringar jag önskar :) Inte alla som har den turen att hinna med, men hoppas jag har det ;) Haha! Puss o kram.

2010-01-22 @ 15:34:45
URL: http://hentolvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0