Oj oj oj

Ikväll har vi varit över hos Jenny o Pontus för att Jenny fyller/fyllt 23 år idag! Grattis till dig! gav henne 23 tia-lotter fast tejpade på en vinflaska. :) DOCK blev vinsten bara 60 kr på alla lotter. Lite dåligt måste jag tycka.
Alla andra spelade Wii Fit medans jag tittade på. Min rygg vill ju inte må riktigt bra. Så det blir mest att ligga o glo för mig. Och pga detta så blev det en taxi hem för mig när de andra gick vidare. Kan inte sitta på en stol så länge nämligen. :S Känns så där med det.

Annars så är det sjukt hur fort magen växer egentligen. Jag ser ner på magen varje dag när ja går på toa och då ser den inte så stor ut. Men jösses va stor den blitt när jag ser den i spegeln. Jag tänkte ta kort här när jag orkar så ska ni få se. Måste ta med den gamla kameran för ja kan inte lägga in de andra bilderna på min dator.

Just nu läser jag ihärdigt Cecilias blogg... Hon hade BF 6 januari, men än har lill tösen inte tittat ut. Dock är hon öppen och slemproppen gick för några dagar sen. Nu vill jag bara för deras skull att flickan ska komma fram :) Kan bara föreställa mig deras spänning nu. LYCKA TILL!!!!

Imorn är jag ledig och ska nog bara ta det lugnt. Jonas o Pontus ska ut till Västra hanninge och spela PS med Anders. Så ja ska ligga på soffan då tänkte jag. Sen ser det ut som att vi ska ut och disko bowla på kvällen. Jennys kompis Carro är nere på besök över helgen så de ville hitta på något :) Hoppas ryggen orkar det bara. :D

Nehe, nu ska jag ta min rygg o lägga den i sängen, inte för att det hjälper egentligen, men liiiite i alla fall.
Så vi hörs en annan dag!!!!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Cecilia - mamma till Ella 4 dagar

Oh, antar att det är jag som blivit omnämnd i bloggen:) Tack:) Det är så härligt att hon äntligen är här.. Du har en fantastisk resa framför dig!

2010-01-13 @ 21:11:09
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0