Snabbis

Blir bara en snabb update just nu. :P

Första dagen på jobbet är avklarad efter jul och nyår. Gick bra med allt... Va där igår och fixade lite innan öppningen så jag slapp börja hundra timmar tidigare än vanligt :) Och tur va det för fyyyy va dom hade slarvat med sista stängningen :S

Ja ja, annars så är jag ledig imorn, och det tycker jag är skönt då jag och Jonas firar 2 år tillsammans. :) Tänkte vi kunde laga nån god middag och bara mysa :)

Men som ja sa, blir bara en snabbis de här. Ska kolla Paradise Hotel nu :) Wooohooo!

Kommentarer
Postat av: Nea

Grattis på 2 årsdagen! Lycka till i framtiden! Stor kram nea

2010-01-05 @ 15:47:47
Postat av: Nea

Hej igen! Visst var det den 31 du skulle ha babyshower? Kan jag kanske sova hos dig då? Det är konsert på globen på kvällen som jag MÅSTE gå på,hihi...Puss på magen

2010-01-07 @ 15:19:37
Postat av: Anna

Du är väldigt nära när det gäller färgvalet på våran vagn vi ska beställa/köpa idag ;). Lägger upp bild ikväll :D

Kram Anna

2010-01-08 @ 09:07:47
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0