Välkommen 2o1o

Nu har det nya året firats in och man kanske har hunnit återhämta sig lite.

Här var det 3 rätters middag i goda vänners lag. Förrätt för de flesta blev Hummer och romsås, varmrätten blev Oxfilé och hasselbackspotatis och till efterrätt gjorde vi marängsuisse. Allt smakade jäääätte  bra :)
Efter en stund kom det några till som ville fira. Kvällen va faktiskt lugn och skön. Jag va inte den ända som inte drack som tur va, då hade de blivit tråkigt som satan. :)

Strax innan 12 gick vi upp till Vitabergs parken för att fira av raketerna, gillar inte sånt där så jag gick upp i en backe och kolla. Kände mig skyddad då det fanns massa träd och hus där :)
Efter det så gick vi hem igår, några fick för sig att basta så dom gick ner dit, vi andra satt kvar.
Slutade med att Jenny o Pontus sov kvar här då det inte fanns någon taxi i hela stockholm ledig. Vi gick väl och la oss runt 5 tror jag. Hahha.

Aja, igår blev de inte till att göra så mycket, en slapp dag. Skulle egentligen ta tag i all skit efter festen, disk o sopor o skit, men har inte kommit så långt.

Funderar nu på att ta mig en promenix och sen ta tag i allt här hemma. :S Tråkigt att man får göra allt själv bara, ingen som hjälper till som vanligt.

Ja ja, Gott nytt år!!!!

Kommentarer
Postat av: Cecilia - gravid i v.40

Ja fy tusan, nu vill jag bara att det kickar igång på allvar!! God fortsättning på det nya året:) Kram

2010-01-02 @ 16:19:15
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/
Postat av: Cecilia - gravid i v.40

Missade din andra kommentar;) Det KAN ta tid efter slemproppen gått, upp till ett par veckor om man har otur.. För en del kan det ta jättekort tid, det är tydligen väldigt olika. Men slemproppen i kombination med andra tecken brukar tyda på att saker är på G. Men man vet ju aldrig..

2010-01-02 @ 16:21:49
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0