Dagen idag...

Dagens "att göra lista":

* Gå och handla lite
* Plugga det sista och skicka in
* Packa ihop alla våra grejer och börja lasta in bilen
* Stor städa stugan
* Skriva inköpslista till Ullared
* Sova tidigt

Tror minsann det var allt som ska göras idag. Ska försöka komma iväg direkt när Jonas kommer från skolan imorn, så jag vill ha så lite som möjligt kvar att göra imorn när vi vaknar. Hellst bara diska kaffebryggarens tillbehör och bädda ihop sängarna.
Lägga fram Vincents grejer så jag har allt sånt klart oxå. :) Ska skölja upp tröjan han fick av mamma, han spydde ner den i helgen. Men smidigt att ta den på honom istället för overallen när vi ska gå på Gekås. :)

På lördag åker jag till Flen. Jonas ska ändå ut till Jocke på fest direkt när vi kommer hem och ska sova kvar... Sen ska Pontus sova hos oss i helgen för Jennys mamma kommer och hälsar på. Så då lär Jonas och han vara ute och köra med deras rallybilar... Så va ska jag hitta på annars liksom? Kan lika gärna ta tåget dit då :) Synd att de inte är nån direkt party ort, annars hade man kunnat tagit sig en öl :D Men men.

Aja, nehe om man ska sätta igång då. :D

Kommentarer
Postat av: Johanna - gravid v.24

var glad att du kan dricka skrattar, en annan får avstå ett par mån till hahaha... :)

Pussar

2010-03-25 @ 10:07:11
URL: http://sjolinjohanna.blogg.se/
Postat av: mamma

Vilken buse..spyr ner fina tröjan, ja jag längtar efter Vincent och dig med så klart...ska gosa riktigt mycket i helgen...köp något snygg nu till mormor/mamma i Ullared , he he he...



kram

2010-03-25 @ 11:28:35
Postat av: Cecilia - mamma till Ella

Det går jättebra för oss med allt, Ella har sovit hela nätter sedan ett par veckor tillbaka.. Jätteskönt! Hur funkar allt för er? Börjar ni komma in i rutinerna? Håller med dig, det är helt fantastiskt att vara mamma. Helt klart det bästa jag gjort!

2010-03-30 @ 17:05:42
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0