Födelsedagen

Igår fyllde jag hela 23 år. Ingen speciell ålder alls och inget att fira. Vi bjöd på lite fika i helgen juh, så igår blev det inget. Fick jätte många gratulationer som jag tackar för.

I tisdags va vi på BVC igen. Denna gång va Vincent 51 lång och vägde 3000 gram. Han håller på att bli stooor min lilla kille. :) Märks i ansiktet att han lägger på sig :)
Senare på eftermiddagen så tog jag mig mitt första bad sen förlossningen, och självklart fick Vincent vara med :) Han gillar verkligen att bada :) Speciellt om man doppar hela honom utom huvet upp o ner, då flinar han på braaa mycket :)

Igår när Jonas vaknade så tyckte han att vi skulle gått ut och ätit han och jag... Men jag tyckte det va lite tidigt att lämna bort Vincent för det. Han kolla ändå med de blivande gudföräldrarna men Jenny jobba till 20.00, vilket jag redan visste. Istället så åkte vi ut till Nacka Forum och gick på apoteket, Media Markt och Coop. Passa även på att få lite mat med oss från mitt förra jobb/Jennys jobb :) Visade sig även att min underbart snygga klocka va klar med :) WOOOHOOO!!!!  Tog på mig den DIREKT!

På apoteket köpte vi Niferex, Orala droppar. Vincent ska äta dessa i 6 månader från och med idag. Han gillade inte alls smaken på dom, så får se hur mycket vi får bråka om det :)

Idag har vi varit på ett annat gammalt jobb till mig och fikat. Stina och jag bestämde att vi skulle hitta på något, så vi fastna där i flera timmar. Miriam satt med oss en stund sen kom Jenny (stammis) och satte sig hos oss också. :) Mycket trevligt!!!
Efter det mötte jag upp Angelica som kom o kramade på Vincent lite. Måste passa på nu innan vi åker till skåne och sen åker hon o tompa till Thailand i en månad. hihi.

Nu ska jag snart väcka Vincent och ge honom mat. Tror jag ska göra ett försök till att sova sen. Lite tidigare än jag är van vid nu för tiden. Men kan va skönt de med. :)

Bjuder på två bilder med :)

Jag i lördags när vi hade gäster :)

Fångade Vincents leende på bild :)

Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid i vecka 38

Tack så mycket :) Ja, jag kanske slänger in ett litet blogginlägg när det är dags för oss att åka in om det inte blir allt för stressigt och jag inte har allt för ont ;).

Kramar Anna

2010-03-10 @ 18:28:46
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com
Postat av: Jenny Mäntynenä

Vilket gulligt kort på när vincent ler. :) Och du är också söt! Ha de bra och ta hand om dig. Kram Jenny

2010-03-18 @ 12:20:24
URL: http://www.jennyemiliasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0