Grattis kära mor!

Mormor och jag :)

Idag fyller mamma 51 år :) Grattis till dig, det kommer något senare under dagen till dig från oss här nere. Inte mycket men i alla fall nånting.

Igår va vi nere vid havet och titta lite. Hela och då menar jag HELA stranden va full med snäckor :) Vem tror ni ville plocka ALLA och ta med hem??? Hahah, ja fattar inte att jag kan va så galen i snäckor, men de är såååå fint :)
Ska gå ner dit en annan dag sen och ta med kameran också, blir nog då att sätta Vincent i bärselen, för att köra med vagnen i sanden gick inte :)

Min dag igår va lite så där, va både rastlös och irriterad. Men prata med Jonas om vad som tyngde mig och de blev väl bättre sen. Ibland måste man få ha dessa dagar också, annars kan man inte se det roliga igen. :)

Helgen blir nog inte alls vad som va tänkt alls. Först skulle vi åkt runt i skåne här, bla att hälsa på Lena-lis och Kalle och sen vart de ändrat till Ullared och nu är det ändrat till ingenting.
Fick veta att det varit massa inbrott i folks stugor när dom haft utflykt så vi vågar inte lämna allt här för länge. Så det blir nog bara att vara här i näreheten och göra något.
Imorn 9:45 ska jag besöka BVC här nere i alla fall, funderar på att gå till systemet sen och köpa nå gott vin och kanske nån öl så kan Jonas o jag ha lite fredags mys. Kan köpa nått gott att äta o så med. :) Låter väl mysigt?

Ja ja, nu ska jag vänta på att min gumma ska ringa (Elin) igen. Hon ringde i natt för hon trodde jag va vaken med Vincent då, vilket jag annars brukar så det va helt rätt tänkt av henne. Men Vincent ville äta tidigare så jag hade lyckats somna redan. Men vi messa lite vid 2.30 i natt så skulle hon ringa idag ist :)
Måste ju höra hur det går för henne och Pontus och Lilleman, va han nu fått för namn :)

Neh en kopp kaffe till och en cigg kanske :) (jaa jag röker lite här nere, men inte hemma, döm om du vill)


Kommentarer
Postat av: Stina

Där sa du nått bra :P ska nog också gå en sväng till systemet imorgon :)

2010-03-18 @ 20:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0