Vincent 2 månader

I söndags blev vår lilla prins 2 månader. Helt galet vad tiden gått fort. Han växer på som bara den och han hänger med mer nu :) Så roligt att se honom utvecklas. Vi firade hans 2 månaders dag genom att köpa stubbe tårta igår och en bok. Den blå Barnkammar boken :) Följde med en skiva till så 23 st av visorna kan vi lyssna på :) Blir att sjunga visor för honom sen alltså :)

Själv har jag börjat plugga igen... Har inte kommit igång riktigt ännu... men är på g i alla fall. Beställde alla böcker jag ska ha idag och de blir dyrt. Aj aj va de svider. :S Men ett måste.

Är trött som satan och ständig huvudvärk. Och inte nog med detta... Min mens är tillbaka igen. Fy tusan va oönskad den är. Men bara bita ihop och se glad ut, får stå ut med den i många år till.

Sitter nere i Ängelholm... Va hemma över helgen bara. Jonas hade glömt sina jobb kläder så vi tog oss en tripp. Passade även på att hämta ut ett paket som jag beställt.
Beställde avgjutning i 3d för att göra Vincents hand och fot. Började med foten... gick bra tillslut... Men när jag skulle göra handen så väntade jag väl nån sekund för länge med att stoppa ner den i gjutmassan så det hade redan stelnat. FAN va besviken jag blev. När gipset i foten hade torkat var det dags att sätta fast den i tavlan. Det blev väldigt fint fast det saknas en hand :) Men ska beställa ett nytt kit nu och göra bara handen i den tavlan :) Kul att får göra något så fint själv :)

På fredag åker vi hem igen. Ska stanna till i Ullared på vägen och shoppa lite :) Vincent behöver nya kläder sen tänkte jag köpa lite praktiska saker. Ska nog köpa ny skötväska nu, min väska börjar bli liten. Ska nog försöka hitta paraply till vagnen med. :)

På tal om vagnen... Nån som väntar barn och vill köpa en Brio SING vagn? Är både sitt och liggdel. Kanon fin vagn och lätt att köra. Trivs som satan med den och kommer sakna den. Men har köpt en Britax Baby-safe sleeper. Kan även användas som liggdel till vagnen. Så vi känner att vi inte orkar släpa 2 liggdelar och chassi så därför ska vi sälj Brio vagnen.

Nehe, nu ska jag nog roa mig med annat. Vänta på Jonas bland annat :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia - mamma till Ella

Är han redan 2 månader? Oj vad tiden går snabbt.. Är din mens tillbaka? Fy tusan.. Min har inte kommit tillbaka än och det är jag så glad för!

2010-03-24 @ 17:23:19
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0