Vincents BF dag!

Idag den 1/3 var Vincent beräknad egentligen. Men istället ligger han här, 5 veckor och 5 dagar gammal. :) Vilken lycka. Visst hade jag hoppats att han skulle komma tidigare men inte såååå tidigt! :) Men vad jag är glad att jag har honom. Han är mammas pojke! Har hittat min dröm kille :) Inget kan sära på oss 2 :D

Annars så hade vi massa besök här i lördags. Då jag fyller på onsdag bestämde vi oss för att fira det i lördags istället. Fick super fiiiina presenter. Fick av Nea och barnen ett halsband med ett hjärta som det står Vincent på :) Är såååååå nöjd med det. :) Tack som F*N! :D Av Janne o Irene fick jag också halsband och örhängen till de. Av Jenny o Pontus fick jag klocka, jet set superficial transparent. SKIT snygg! Dock va den för stor så Jenny skulle fixa det imorn när Sofia jobbar på Ur o Penn. Hon har lite förmåner hos henne :) NICE! Vill bara att klockan ska komma tillbaka till mig nu!!!! :)

Har börja prata med en annan mamma här på datorn, som oxå heter Helena. :) Vi har så mycket gemensamt... OM ni bara visste! Är roligt att få lite fakta i hand, både när det gäller mig som mamma och inte. :D Tack för det!!!
Igår var vi ute i Nacka/Värmdö och kolla på ett hus. Var en familj som hyr ut sitt lilla hus på 65 kvm. Dock var inte alla 65 på samma plan så det såg mindre ut än vår lägenhet nu. Men det va snyggt och fräsht. Lite svårt att hitta och kanske lite svårt att bo där med. Ja kommer aldrig kunna komma upp o ner med vagn problemfritt. Sen kanske det va lite litet ändå. Fanns knappt något förvaringsutrymme och heller inget förråd för våra grejer på vinden. Så hoppas inte hon väljer oss dit, jobbigt att tacka nej. Men men.
Får se om Jonas hör av sig till en tjej på kungsholmen. Hon har en stor HR och ville byta till BR. Kanske om hon skulle komma nästa helg och titta. Jonas vill hellst göra klart det som ska göras här hemma innan. Men de kommer vi aldrig hinna. :S Ja ja vi får se helt enkelt.

Nu ska snart Vincent äta igen, sen ska jag ner med tvätten. Jonas sover än, men får snart vakna. Han jobbar natt denna vecka också.

Nehe, på återseende! Bjuder på bild!

Min klocka :)
Klockan jag fick :D
Mig och min prins
Goaste killen på jorden!!!! Mamma älskar dig! <3

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack själv Helena :) Tycker det är roligt att vi fått kontakt! Det är en lite udda situation kan man säga... men kul! Skönt att allt gick bra med lilla Vincent fastän han var så tidig. Håll i dig säger jag för tiden går såååå fort!

KRAM



P.s Han är väldigt söt.

Brås på sin mamma helt klart! D.s

2010-03-01 @ 18:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0