Flyttad och klar

Nu mer bor vi i Råcksta (Vällingby), inga Söderbor längre. Kommer sakna mitt söder, mina gamla jobb (cafféer), vännerna som man bara kan gå till hur som hellst och ja, allt.
Men det kommer bli bra här borta, ska bara lära känna området lite. Hitta en affär i närheten och lite sånt :)

Vi är nästan klara med allt, lite saker ska till källaren och sen måste vi köpa trådbackssystem så vi kan få ordning på våra kläder, dom ligger i kartonger just nu. Men det är bara små saker som ska fixas hit innan det blir perfekt. Hyllor och pynt så det inte blir så tomt på alla väggar :) Men annars liknar det ju faktiskt ett hem här :)

Idag ska vi fixa lite till för ikväll kommer vincents famor, perre, farbror m familj på middag. Ska även förbi H&M för att byta lite. Fick så fina vinter och regnkläder igår, men alldeles för stort. Vincent har storlek 68 men kläderna är 86 så det funkar inte :)

Jaha ja, nehe detta duger inte!

Stort tack till min gulliga pappa som kom upp igår och körde allt :) Är sååå tacksamma allihopa :D

Kommentarer
Postat av: Hennu.

Helena, nu tycker jag att du ska ta och fota ert hem lite och visa mig =D Hihi. Det är alltid kul att se hur andra bor! Kram på dig.

2010-09-20 @ 15:23:41
URL: http://helenatolvanen.blogg.se/
Postat av: Helena

jag har gjort de, ska bara lägga in dom :)

2010-09-20 @ 22:04:13
URL: http://helenan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0