Fy faaaan!!!!

Man kan ju bli så förbannad på vissa saker alltså.

Ikväll är jag helt fast i att läsa om Sion i Flen och sånt som pågått/pågår där uppe. Och ni ska veta att det är sååå vidrigt! Allt handlar om ett föräldrapar med miljoner ungar som dom förgripit sig på och utnyttjat på flera olika sätt. Barnen är omplacerade och så, men ändå fortsätter berättelsen.
Barn har berättat hur det gått till på sion i flera vuxnas sällskap, hur dom blivit tvingade till saker och hur dom blivit drogade. Det är för att "driva ut djävulen" ska någon sagt till barnen.

De ska ha blivit ställda på scen uppe på sion och en efter en klätt av sig. Antingen skulle de hålla på med varandra eller så fick de vuxna välja vilket barn de ville ha, skriver Folket. Ibland var det även så att alla höll på med alla på scenen medens några spelade musik och sjöng, även skrivet av Folket.
Detta är ju helt sinnessjukt, vad är det för en jävla sekt?
Sion tillhör Livets ord, vilket säger ganska mycket.

Jag vet vilka dessa stackars barn är och vilka deras föräldrar är/var. Man har ju tyckt dom varit konstiga, men detta kunde man knappast tro. Inte jag i alla fall.

En sån här händelse är så typisk för små orter. Många ensamvargar som inte vet vad dom ska göra eller vilka dom ska te sig till. De söker sig då efter tröst och PANG så fanns Sion till deras förfogande. Ett ställe där inte många människor vistas och kan då hållas hemligt. SJUKT!

Jag är så äcklad av allt jag läst! Önskar man var en viktig person med makt så man kunde hjälpa dessa utsatta barn. Tyvärr så är man ju inte det, men jag kan varna er istället! HÅLL ER BORTA FRÅN SION!!!! VUXNA SOM BARN!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Mm allt det där är så jävla sinnessjukt, man känner sig maktlös när man inte kan göra något åt saken! Jag hoppas verkligen rättvisan kommer ifatt dessa vidriga personer som en käftsmäll från ovan. Nej nu tänkte ja gå och sussa älskling, kommer du eller din datanörd :D

2010-09-05 @ 23:25:20
Postat av: Nea

Hej,ja jag vet inte vad jag ska tro, det Foket skriver om är ett gammalt fall som hände för 2 1/2 år sen,där mannen oxå blivit dömd,samt kvinnan i familjen o barnen är utplacerade för länge sen i olika familjehem. Jag är ju inte med i församlingen på något sett,men barnen har gått samt går på deras skola. Men hoppas de reder ut detta samt fäller de som gjort såna vidrigheter. Kanske bra vi flyttar nu o byter skola? Saknar dig,puss

2010-09-06 @ 08:39:19
Postat av: Helena

Jo fast det framkommer ju i Folket att det inte bara är föräldrarna som gjort detta. Jag skulle ALDRIG ha mina barn där och jag tycker det är bra att ni flyttar! Bort från dom så långt det bara går! Aldrig att jag skulle lita på dessa människor, det är en vidrig sekt (enligt mig) och man vet aldrig vad som kan hända näst!

2010-09-06 @ 08:42:28
URL: http://helenan87.blogg.se/
Postat av: Johanna - Mamma till finaste Liam

tänk mig som bor granne med Ledenvik som är med i skiten

2010-09-06 @ 09:36:36
URL: http://curt-orvar.bloggplatsen.se
Postat av: Sofia

Jag tycker att det tydligt framgår av artiklarna att detta är nåt som pågått länge och som FORTFARANDE pågår! Både i sion samt att barnen blivit antastade på familjehem! Det handlar inte om om föräldrarna blivit dömda eller inte, dom avtjänar inget straff, och andra medlemmar och personal har inte blivit dömda.

2010-09-06 @ 12:41:38
URL: http://fiian.blogg.se/
Postat av: Johanna - Mamma till finaste Liam

sv: jo men alla e så fula.. vill ha en robust vagn..

2010-09-06 @ 19:27:31
URL: http://curt-orvar.bloggplatsen.se
Postat av: Hennu.

skriver lösenordet i epost rutan =) tack, hoppas jag blir frisk snart =) kram!

2010-09-07 @ 08:05:03
URL: http://helenatolvanen.bloggplatsen.se
Postat av: Nea

Skulle M bli utsatt el vara i fara, skulle jag ta henne därifrån illa kvickt det hoppas jag ni förstår, valde den skolan till S av många skäl,men för det är jag inte med i församlingen och jag förkastar naturligtvis sådana vidrigheter oavsett vem el vilka som gör det. Socialen måste också ta ansvar för vad de har gjort o inte gjort, är ju hemst ifall barnen blivit utsatta även i familjehemmen, vem skyddar barnen då?

2010-09-07 @ 10:39:11
Postat av: Jenny M

Usch, förstår inte hur folk kan göra sånt där!! De är äckligt, virdigt, fegt och sinnessjukt! Hoppas att barnen får de bra. Usch säger jag verkligen, man mår illa! Jag hoppas inte att folk som som skulle kunna göra nåt bara blundar och att de bara "glöms" bort!! Dom borde sitta i fängelse i usa eller mexico eller andra hemska fängelser!!!!!

2010-09-15 @ 07:36:38
URL: http://jennyemiliasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0