Vincent 8 månader

Igår blev vår stora lilla kille 8 månader redan! Tänk vad tiden går fort :)

Så vad har hänt? Valet är klart och jag är såå nöjd. Slut diskuterat där.
Vincent har varit lite extra ledsen efter flytten. Han tycker nog det är jobbigt när vi rubbar hans trygga miljö. Men nu är det bättre. Dessutom tror jag nästan det är tand på g.
Han tycker nog det är ganska kul ändå med större, nu far han runt i sin gåstol som en galning och pratar och skrattar för sig själv :) Så söt så :)

Idag kommer diskmaskinen och tvättmaskinen mellan 9-12. Hoppas de kommer tidigt så kanske man kan göra nått sen. Om jag orkar vill säga. Är fortfarande trött efter helgen. :) Måste också skicka in min redan sena uppgift till skolan. Min lärare vet att vi flyttat så hon vet också att den kommer sen och det va helt okej. Men in ska den ju ändå :)

Vincent fick så fina ytterkläder av hans farfar. Vinterställ och regnställ. Dock väääldigt stort, så fick byta vinterkläderna. Fortfarande stort men blir bra i vinter sen. Var även och handla upp barnbidraget åt honom i måndags. Blev jacka, byxor, strumpor, vantar, mössa, halsduk och kängor :) Jätte fina kläder :) Han är så söt när han har jackan och mössan på sig, ser ut som en michellin gubbe :D

Ja ja, nehe, bädda sängen och dra upp gardinen så det kommer in lite ljus i sovrummet kanske :D Ta mig en kopp kaffe till :) Jag har tagit kort på lägenheten, ska bara lägga in dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0