Veckans planer

Vi har lite planer i veckan, men inga direkta påsk planer liksom. På torsdag ska Jossan eventuellt komma över, på fredag åker vi till Hedlandet för att titta runt med Mamma, Fia och Cina. Lördag ska vi först äta lite mat med Jenny och Pontus här hemma och kl 19 ska Jonas och Pontus på öl-provning i gamla stan. Jonas fick wisky provning av oss i 30 års present, men han har glömt bort det där så nu när tiden nästan gått ut fick han plats på öl provningen istället.

MEN på söndag åker Jonas och Vincet till svärmor och äter mat och jag åker kryssning. Mamma, Fia och Cina skulle åka så då passar jag på att följa med. Första natten Jonas är ensam med Vincent, men kommer så klart gå lika bra som alltid. :D Jag vet att han är i trygga händer så jag kommer ha skoj utan att behöva oroa mig :D

Så ser vår vecka ut.

Igår var vi hos Janne och Malin för att träffa deras lilla tillskott William. Han va så förbaskat gosig den lilla killen. Så snäll och fin hela tiden vi va där. Och jag va såklart inte sen på att gosa, byta blöja hann jag också med :D

Och i lördags va jag och Jenny i Eskilstuna några timmar. Berättar dock inte vad vi gjorde där, men det va roligt. Passade även på att träffa Lisa (luffar-kompis från semestern 09). 

Idag har vi suttit på balkongen nästan hela eftermiddagen, har ju ingen sol innan 14 där. Men va härligt väder vi haft hela dagen.
Hur ser era planer ut för påsken? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0