Letandet fortsätter

Detta med att blogga kan jag inte påstå att det är min starka sida direkt.

Hur som haver, det händer lite grejer just nu. Bara 3 veckor kvar till jul, vilket vi kommer fira här uppe i år. Mamma, Fiia, Becka och Sandra kommer upp den 23e redan. Svärmor och perre kommer över den kvällen sen kommer svärfar och Irene på julafton.
Innan dess är det julbord, lucia och paket-letande som ska göras.

Igår var vi även på visning. Har bytt område från Värmdö till Ekerö nu. Igår var vi på sandudden,Ekerö och tittade. Ett mycket tilltalande hus. Ska prata med mäklaren igen sen får vi se hur det slutar.

I helgen har jag för övrigt ägnat mig åt att pynta och fixa här hemma. Nu är jag klar med allt så nu kan vi bara njuta fram till jul :)

Bjuder er på en länk till huset vi tittade på, säg gärna vad ni tycker.

http://www.maklarringen.se/Kopa/Objektsida/?objectid=OBJ19859_1230094057&source=hemnet


Kommentarer
Postat av: Riikka

Köpte ni den? Hur har ni tänkt med jobb och sådär? Tänkte på pendlingsavståndet från ekerö?

2012-12-03 @ 13:52:15
URL: http://riikkarabblar.se
Postat av: Anonym

Slog ni till? Står att den är såld

2012-12-03 @ 18:42:18
Postat av: Nea

Fint hus, tyckte dock det var hög driftkostnad, men det kanske ni kan få ner om man eldar i den öppna spisen. Lycka till med letandet.

2012-12-03 @ 19:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0