Skönt med planer

Innan jul och allt hade vi sagt att vi inte skulle åka iväg någonstans.
Men Jonas har varit små sugen på antingen en sista minuten till värmen eller skidresa.
Igår började sökandet på allvar. Vi hittade väldigt bra resor till gran canaria, men med fel datum tyvärr :-/ tills långt in på natten satt vi.

Idag när vi vaknade fortsatte vi sökandet men hittade inget då heller.
Vad vi däremot hittade var en nyårskryssning på blocket.
Roddandet med Vincent satte igång och innan vi visste ordet av det så var en kryssning bokad :)

Vi åker galaxy med galamiddag, nyårs brunch och bara myser. Vincent åker vi ner med till mamma och syster Fiia.
Vi passar även på att fira lite extra då vi firar 5 år tillsammans 5/1 :D
Ser fram emot vår tripp, skönt att få vara bara vi även om det hade varit kul att fira med vänner så Vincent kunde varit med.
Nu har han inte så stor glädje av nyår än, så vi passar på i år innan han blir stor och vill vara med :D

Tror bestämt jag ska ha på mig min snygga klänning som jag köpte till min födelsedag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0