Åååååh

Frustrerad? Jag?? Nej, inte alls!!

Så här är det. Sista veckan har Vincent varit helt omöjlig. Han skriker sig hes på kvällen när han ska sova i sin säng och vägrar vällingen.
Efter ett tag somnar han i alla fall.

Men, han vaknar mitt i natten och bara skriker. Han vägrar somna om i sin säng.

I natt somna jag runt 01:30 och blev väkt nu 04:30. Tre timmars sömn, tack! Det som skiljer sig från tidigare nätter är att Vincent skulle vara vaken i soffan istället för att ligga i vår säng.

Och det är där problemet ligger. Vår säng. Han har fått vila middag i vår säng nu under ledigheten pga att det är för ljust i hans rum. Så nu vill han alltid sova där.

Så, idag blir det att byta tillbaka till dom gamla "gardinerna" i hans rum så det blir bäck mörkt där inne. Sen är det dags att vänja honom vid att sova där igen!
Börjar liksom bli jobbigt att det är samma visa varje natt.
Tror dessutom det blir bra att han får komma till mormor o moster några dagar. Där gäller inte samma som hemma och då kanske han "glömmer" mamma och pappas säng!

Ja ja. Idag ska jag äntligen klippa mig! Mitt hår ser ut att komma från en annan värld. När jag klippte mig sist klippte hon hur fel som helst. Trodde det skulle bli bättre om det fick växa ut lite, men nej.

Imorgon ska jag träffa en tjej på en förskola där jag sökt jobb. Var på intervju hos hennes chef i förra veckan. Men måste träffa henne också för att få jobbet. För hennes chef har jag fått ett ja, så nu hoppas jag att jag får hennes med.

Efteråt åker vi direkt ner till Flen för att lämna Vincent.
Hem, packa ihop det sista sen tidigt på torsdag morgon far vi :)

Har även bokat in en skoter tur på söndag innan vi åker hemåt igen. Ska bli riktigt kul!
Jag får lära mig åka skidor och Jonas får lära sig köra skoter :D

Det var allt för mig denna gång :) slänger in en före och efter bild på håret sen!

Just det, bilden på Vincent är från igår morse. Oj vad jag var glad på han ;-)


Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

busunge ;)

2012-01-03 @ 10:55:00
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha ja dom är roliga, dom gillar nog att det rör sig, Rufus brukar ligga på tv'n och kolla :D

2012-01-03 @ 18:48:10
URL: http://fiian.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ja dom är roliga, dom gillar nog att det rör sig, Rufus brukar ligga på tv'n och kolla :D

2012-01-03 @ 18:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0