En vecka till har passerat

Måndag morgon är här igen. Förra veckan gick med raket fart tycker jag. Jobb hela veckan sen kalas i lördags.

På kalaset kom våra familjer och vänner. Vincent fick så mycket fina presenter. Mest kläder egentligen. Massa cars grejer, matta, bil, bok, cars2 bulbana, sängkläder och en tröja från farfar och Irene som han själv pekat ut :)
Av oss fick han ny säng och tågbana :)

Dagen var mer än bra! Vincent tackar för allt fint och för att ni kom! Hans liv är verkligen berikat med fina människor!

Denna vecka är det jobb och fest på lördag! Tror jag ska gå på den i alla fall :)
Snart är det även dags för lilla mig att fylla år. Blir att bjuda på nått matigt här hemma sen ska vi ut på kvällen :) ska bli kul :)

I övrigt tar vi det som det kommer. Ingen stress här inte :) Jonas op gick bra, ska på återbesök på fredag och se om det blir en op till eller inte!

Jag vet att jag inte skriver så ofta, men har många läsare, vilka är ni egentligen? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0