Ni eller jag?

Var det för att ni höll tummarna för mig eller var det helt enkelt jag själv so gjorde det??

Vilket fall som helst så FICK JAG JOBBET!!

Ett vikariat på ett år som barnskötare :) är så galet jävla glad!! Och chockad, chockad är jag!
Visst, det kändes väldigt bra på båda intervjuerna, men saknar ändå erfarenheten. Vet inte om det var fler än jag som fick komma vidare och träffa Petra, men många första intervjuer hade Tomas i alla fall. Och JAG fick det!
Har fortfarande inte riktigt fattat det än!

Nu blir det trafikteori och körkort som prio ett :) och bil såklart :) tror jag hittat den jag vill ha dessutom :)

Är i Sälen nu :) hade skidskola idag vilket gick skit bra!! Men så fort jag skulle börja åka själv tappa jag modet. Läraren tyckte dock jag hade naturbegåvning, han tyckte jag var riktigt duktig :) kul det i alla fall :)
Imorn åker vi över till hundfjället. Ska dock öva en stund i slutet av nån bra backe först så jag inte glömt nått :) vill inte börja på förskolan med nån bruten kroppsdel ;)

Nåja, det var det! Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0