Snabbt hej!

Valde att snooza 30 min idag så jag känner mig smått stressad nu haha.

Jonas op gick kanon! Han mår mycket bättre efter denna gång än förra, riktigt skönt!

Jag spenderade fredags kvällen på den gylene freden tillsammans med jobbet. Fick kanon fin mat och dryck! Träffade även min arbetsgivare jag hade under graviditeten. Han jobbar där nu tydligen! Riktigt kul kväll!
Drack egentligen inte så mycket, men nog fasen blev jag lite dragen ändå. Mådde därefter i lördags ;)

Vincent fyllde 2 år i lördags också :) mitt stora hjärta! Vi firar det på lördag med hela släkten och några vänner. Själva åt vi lite god mat och Vincent fick lite godis dagen till ära!
Han är dock inte så mycket för godis. Några bitar sen är det bra! Duktig!!

Ny vecka, nya utmaningar! Trivs så bra på jobbet så tiden bara springer iväg! :D ser fram emot att gå till jobbet varje dag, vilket inte alls är en självklarhet för många. Har själv varit där då man vara känner för att sjukanmäla sig. Men inte här inte :) nu känner jag bara att jag absolut inte vill vara hemma!

Ja ja! Vi hörs en annan dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0