Vaken ?

Ja, upp kom jag, men om jag vill påstå att jag är vaken vet jag inte :S

Dricker morgon kaffet nu sen är det dags att sätta igång. Ska försöka trolla fram ett ansikte på min likbleka knopp, fixa håret lite snabbt sen väcka Vincent och Jonas :)

Håll tummarna för att jag får jobbet nu ;)
Har ett annat jobb på g också :) sökte som besöksbokare men blev erbjuden ett annat jobb som är att uppdatera ett register med kunder. Så om jag inte får barnskötar jobbet hör jag av mig till dom andra :) heltid fast tjänst, 18000 grundlön plus fast bonus :) inte illa :) om svaret är otydligt idag ringer jag och får heltid tillsvidare i väntan på svar, då med 100 kr i timman. Men det är i alla fall ett jobb tills jag hittat något annat.
Säger dock Petra direkt nej, så kommer jag be om det fasta tjänsten :) med bonusen får jag runt 22000 varje månad i alla fall :D inte illa för ett sånt jobb :D

Nej, har inte mer tid nu! Håll tummarna!!


Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

jikes bra lön

2012-01-04 @ 11:21:42
URL: http://mariachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0