Nu har det gått en tid...

Det var ett tag sen jag sa stopp till allt...
men det är bara en händelse...
för i mitt huvud så rör sig allt fortfarande...
Inte lika jobbigt som det var innan... men jobbigt ändå...
Jag saknar honom massor...
men jag vet att jag gjorde rätt för mig själv...
Ibland måste man stanna upp och se till sin egen fördel...
Och som det va innan så var jag nere och ledsen hela tiden...
Nu ser jag framåt och tänker på skolan som snart ska starta igen...
Och skolan som jag ska söka i höst...
JA! jag ska fortfarande söka till Musikpedagoglinjen i Motala....
Har inget med honom att göra...
Hade inte det innan heller även om folk har fått för sig det av någon anledning...
Vi hade ju inte ens kontakt då...

Julen är över och jag är nöjd med den.
Nu är det snart nyår och jag tänker inte lägga några löften...
Jag vet ju med mig att jag inte håller dom i alla fall. :)

Ikväll ska jag, min syster o Urban (Chrissi) gå ner till Mozzan...
Några vänner ska spela ikväll. :)

Nu får alla ha en god fortsättning på detta år...
Gott nytt år!

Pussar Helena


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du mår aningens bättre nu iaf. o att allt e aningens lättare!
Hoppas du kommer in då, så får du komma o hälsa på hemma hos mig!!? :D
kramar mia

2007-12-30 @ 18:51:04
Postat av: Nea

Gott nytt 2008 önskar vi nerifrån skåne. Här snöar det faktiskt..helt otroligt. Vi har ätit gott, trääfat min bror,o nu ska vi ut o se om vi hittar nån pulka innan snön försvinner här..ha det gott,kramiz styvmorsan
ps, hälsa Manson från hoppetussa,wilma o prussiluskan...
alltså lenalis katter,hehe

2008-01-02 @ 12:17:02
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0