Trötter av alla tankar

Nu orkar jag inte tänka mer. Nu får det vara slut på det roliga faktiskt.
Kanske dags att börja tänka smart ist för att lyssna på hjärtat...
Men hur kul är det då egentligen?

jag vill inte känna så som jag gör. Men nu får det vara nog.
Jag blir så ledsen o besviken.
Jag gråter för allt som har med honom att göra...
Jag blir berörd av allt ledsamt...

Hur länge ska man stå utan svar?
Varför säger du inte som det är?
Jag vill inte höra att du vill vara med mig om inte det stämmer.
Det är inte det svaret jag vill ha då...
Men säg vad du känner, hur du mår, hur du tänker...
Bättre svar än saningen finns inte.
Jag tror inte du fattar vad du gjort med mig?
Eller hur storhjärtat det är av mig att låta dig komma hem till mig...
Du sårade mig någe så fruktansvärt mycket när du gjorde slut.
Inte för att du gjorde slut, utan sättet du gjorde det på.
Sen vill du komma hit o festa, o jag tillåter det.
Jag utsätter mig själv när jag sa att ni kunde komma.
Och då tycker man ju att av det som hände i somras så kunde man bemötas med lite mer respekt än så här...
Men så är inte fallet alls.
Jag vet att du inte har några svar... det har du sagt... och du har sagt att du behöver tid och att du vill ta det lugnt.
Men vart ska allt leda?
Till ingenting? Tillbaka till oss? Vänner?
Något måste du ha i tankarna...
Frågan är ju bara vad...
 
Jag är så glad av att det finns en människa i detta land som känner honom bättre än jag.
Och jag är så glad att jag har fått chansen att få prata med denne om honom..
Hur skulle jag annars klara det?
Ingen annan känner honom... ingen av mina vänner här i Flen...
Ingen tycks förstå att jag verkligen är såld på honom...
alla tycker jag gör fel val... att jag bara ska skita i honom...
men som sagt... ingen känner honom här. Så det är inget jags direkt lyssnar på.
Jag lever mitt liv som jag vill, inte som folk önskar att jag gjorde.

Närmare sanningen än så här kan man nog inte komma.
Nu är det dags att göra något som får mig att må bra.
Och det är bara jag själv som kan ändra på den saken.

Lämna gärna en kommentar när du ändå läst så här långt!

Ha det bra i kylan!

God jul!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Nea

Hej gumman, ja vad ska man säga.. kärleken är blind.. Men du har ju gett honom ultimatum så varför vänta på han.. visst alla förtjänar en extra chans men när personen bara sårar en är det inte så kul längre.. Jag finns här, vet inte vem han är,har inte ens sett honom,men tror jag känner dig ganska bra.. Du reder ut det här, du kommer se ljusare på saker o ting,du kommer hitta nån som är värd DIG!
Puss o kram Nea

2007-12-18 @ 17:36:27
Postat av: m

Du har verkligen öppnat dig nu.. hoppas han inser vad det e han har.. o kommer förlora ifall han inte växer upp.
Han borde fattat hur det skulle bli ifall han tog kontakt me dig igen?! För en annan e senariot ganska självklart, för man släpper inte känslorna för en annan bara sådär..För man börjar ju hoppas igen..
Hoppas du får en underbar jul med massor klappar!!
Många kramar från mig i motala :D

2007-12-21 @ 14:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0