Badhuset!

För idag var vi och badade :)
Jätte skönt att simma lite. Va länge sen. Ska nog se till att börja med det.
Inte nog med att promenera varje dag. hehe.

Annars så va jag i skolan imorse.
Skulle ha eget matte test och sen matte prov... :S Gick sådär.
Skulle ha minst 16 rätt på första testet... Jag fick 12..
Inte bra att ha en massa depp musik i öronen när man ska va på allerten...
Men ja ja... Sen får vi se hur det provet går. Har bara gjort första delen än så länge...

Sen ringde jag CSN... Konstigt det där... Jag har fått ett beslut... vart är det då?
Inte har det kommit fram i alla fall. Men jag ska få ett nytt i alla fall. :)

Skickade in alla Svenska uppgifterna åxå. Känner mig riktigt stolt!
Skönt att inte behöva ha det att tänka på längre.

Annars så va det skoj att prata i telefonen ikväll med. :)
Nästan en timmes samtal... om allt o inget mellan himmel o jord!
Haha men det va skoj! *överraskande*

Lite griller har jag fått i huvet... Måste få... och jag säger inget ännu...
Vad betyder det egentligen?

Imorn ska man ut i skogen med Naturkunskapen... Ska till Brännvinskärret...
Hälla nått i marken så maskarna kommer fram. Haha. Konstigt!

Men nej nej.
Jag finns på mobilen!
Jag svarar alltid!
Så ring du om du vill och vågar!

Puss på er tråkiga läsare som aldrig lämnar en kommentar ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0