Bakis?

Neeej inte så mycket... bara lite hehe.
Igår blev det stat! Va skit kul :)

Fick ju med mig Lull hem... Till Fia alltså. :)
Själv fick man sova på annat håll.
Men det gjorde inte så mycket!

Annars så får man skämmas lite...
Kan inte smsa till rätt folk o kan inte skilja på folk. haha.
Oj oj.

Annars så ska jag o kolla lägenheten imorn :)
Ska bli så skoj :)

Om två veckor :)
Den 5/10 kl 20.30.... då står jag där o väntar på dig :)
Jag kommer ju bo precis brevid så :)
Åh va skoj det ska bli.

Men nehee nej... traska med mamma nu då.

tack för en underbar kväll mina vänner!
Detta gjorde vi bra!

Puss puss
(Helena har fått glöden tillbaka)

Låtar som MÅSTE höras!
Marie Lindberg
-Bound to die
-All that I am.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0