Bra dag!

Jaaa jag är faktiskt nöjd med min dag!

Vaknade av att jag fick sms...
Men tyckte det va för tidigt så jag skulle sova en timme till va det tänkt...
Det blev 3 timmar hehe.
Oj så det kan gå.
Jag som skulle upp o ringa... Får ta det imorn ist.

Annars så va jag i skolan idag. :)
Sen va jag hos Nea o käka :)
Och bara ett leende från mirjam får hela mig att må bra!
Hon är ju faktiskt min lilla solstråle. :)
Vi ska o bada med henne imorn :) Skoj skoj :)

Annars så har jag precis varit ute o gått.
Har börjat göra det. Är riktigt stolt att jag faktiskt kommer ut och går åxå.
Annars brukar man alltid skita i det nån dag... sen fortsätter det så...
Men inte nu inte. :)

Men nehee nej.

Plugga kanske. det skulle verkligen behövas :S

Ha det fint! O snälla lämna gärna nån kommentar i alla fall. Helt tomt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0