Host host....

Jaa jag är fortfarande sjuk.
hostar som en tok...
håller på att explodera... gör ont precis överallt...
Inte alls skoj detta...

annars så händer det v'l inte mycket...
skickade in min svenska uppsats...
skulle skriva en artikel om en resa jag gjort...
Blev om Frankrike förstås. haha.

Ska nog ta mig ett varmt bad sen...
Fryser så fruktansvärt mycket...
Komma o ge mig en kram?? ;)
Neeeej jag skoja :)

Nu är det typ bara en vecka kvar :)
Då flyttar jag o sen händer det en himla massa annat med.
Fredag 20.30 väntar jag på stationen :D
Lördag är det party :) Najs najs.

Fick hyreskontraktet idag med :) ska bara skriva på o skicka iväg det :D
Känns jätte bra detta faktiskt.

Tack Johanna för hjälpen igår. :)
Får vi göra om :D finns ju massa att plugga. :)

Nej allihopa... Ha det gött.... Stay well.

Puss puss sjuka lilla jag .... .... ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0