Hur bra kan bli ont...

Finns det någon som vet hur det går till?
Snälla svara mig då!
Jag vill verkligen veta!

Igår va jag allt jag inte varit förut. Inte helt.
Jag var
*glad
*lycklig
*kär
*o jag mådde bra.

Idag är jag allt annat.
Jag är
*ledsen
*olycklig
*olyckligt kär
*o jag mår skit!

Allt hände av ett telefon samtal!
Är man inte värd mer?
Var jag inte värd sanningen?
Varför kunde du inget säga innan?
Helt onödigt att åka till dig änns!
Allt känns som att det är bort kastat!

Men ändå känns det så bra!
Du lärde mig att leva igen.
Att älska igen
Att kännas behövd igen
Att vara glad igen
Att få må bra igen
Att känna saknaden
Att få känna sig älskad *hostar högt*

Mycket positivt fanns det.
Nu är det borta!
Vi finns inte mer.
Du är inte en del i mitt pussel.
Jag är inte älskad så som jag behövde.

Nu är det slut!
Jag är slut
du är slut!

Jag måste börja om.
Måste hitta en annan väg att vandra på.
Ensam eller inte så måste jag vandra!

Nu är jag arg
hatisk
besviken
ledsen
men en annan dag kanske jag blir
glad
älskad
nöjd
Hoppas bara inte att det tar lång tid att vandra dit.

Nu vill jag inget annat än att vara själv.
Inte ha någon i min närhet.
Vara singel som jag sa tidigare i sommar.

Allt bra slutar ändå alltid dåligt!
Nästa gång ska jag komma ihåg det!

På återseende mina kära läsare!
Lämna gärna en kommentar om du ändå läst dig hela vägen ner hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0