Skoooogen!

Där var vi idag! Och det va inte så himla skoj som man trodde kanske. haha. Men men.
Kastade ju mossa på Niklas i alla fall. haha. *sorry*

Men nehee nej. Trögt att sova som vanligt!
Blir bättre med tiden!

Annars så sökte jag lägenhet idag :) en liten etta mitt i centrum :) Hoppas på den då :)

Annars så händer det väldigt lite...
Ska vara barnvakt till Trollet imorn :) *hahaha*

Jag vill säga så mycket o göra så mycket...
Men får jag? har jag rätt till det?

Neej fundera mera...

Magen dummar sig som alltid... :( inte alls skoj.
Fattar inte va det är med den ibland. Men men.

Nehee om man ska leta sig hem i regnvädret kanske...

See ya en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Nea

Hej gumman,tack för du kom o förgyllde min dag.Mår inge vidare nu,ska vara hemma från jobbet o försöka reda ut mitt liv..Ses ikväll.Kram n

2007-09-20 @ 06:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0