Söndag kväll.

Snart dags att sova kanske...
Börjar känna tröttheten smyga sig på.

Ska upp o ringa imorn o sen är det skola åxå.
Illa att man inte riktigt är klar med allt...
Men det blir jag :)

Annars så är det väl inte så himla toppen...
Men nu får det vara slut på ledsna miner...

Varför ska jag vara ledsen över någon annans fel val?
Varför ska jag låta någon sänka mig till den ledsna graden?
Jag är värd med och det vet jag.
Jag menar Hallå... Ringa?
Jaaa men det är klart! Det skulle jag åxå gjort...
Om jag fortfarande va 10 år o inte visste bättre...

Neeej i h-vete att jag ska vara ledsen nå mer nu.
Slut på det!
Slut på allt.

Jobbigt kommer det bli.
Men varför ska jag sakna eller älska någon som inte gör det tillbaka?
Bara dumt för min egen skull.
Den rätta finns där ute...
Han kanske vet hur man behandlar andra människor...
Med den respekt och vörnad vi är värda!

Annars så kommer det snart upp lite foton... :)
Jätte fina blev dom :)
Smygtitt?? Okej. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0